1. Home>
  2. Programske rešitve za HR i obračun plač>
Digitalno radno mjesto 2

Digitalno delovno mesto – 2. korak: uporabniška izkušnja

Digitalno delovno mesto – 2. korak: uporabniška izkušnja

Samo sprejetje kadrovskih tehnologij ni dovolj. Uporabnost je ključni element uspeha. Z izkoriščanjem tehnologij, kot so samopostrežne aplikacije, funkcije mobilne službe za pomoč uporabnikom ali centralne dostopne točke, lahko poenostavite rutinske kadrovske procese in hkrati izboljšate uporabniško izkušnjo za zaposlene ali druge uporabnike.v

Zakaj sta uporabniška izkušnja in kadrovska tehnologija pomembni

Izboljšanje uporabniške izkušnje je ključnega pomena za uspeh v današnjem digitalnem delovnem okolju. Z izkoriščanjem avtomatizacije HR lahko dosežete visoke stopnje sprejemanja tehnologije, opolnomočite svoje zaposlene in povečate zavzetost. Zaradi teh prednosti, skupaj z visoko donosnostjo naložbe, je optimizacija uporabniške izkušnje ključni korak pri izgradnji sodobne kadrovske strategije.

4 nasveti za doseganje uporabnosti kadrovske tehnologije

√ Naj bo preprosto: ponuditi samo najpomembnejše in pogosto dostopne funkcije je bolje kot imeti na voljo ogromno možnosti.

√ Bodite dosledni: Poskrbite, da bo vaša celotna tehnična kadrovska stran poznana vaši ekipi v smislu uporabniške izkušnje in vmesnika.

√ Prizadevajte si za manj klikov: angažirane HR rešitve si prizadevajo, da sploh ne bi bilo klikov, ker morajo biti informacije, ki jih uporabniki potrebujejo, pred njimi, ne da bi jih morali iskati.

√ Vključite zaposlene: uporabnost je mogoče doseči le tako, da svoje zaposlene postavite v središče in zgradite svojo rešitev od znotraj navzven.

Komu lahko koristi izboljšana digitalna izkušnja zaposlenih?

Organizacije, ki želijo pogledati dlje od samih procesov, ki želijo zagotoviti izpolnitev potreb resničnih uporabnikov in ki uporabljajo tehnologijo kot gonilo za preoblikovanje HR iz razvijalca procesov v arhitekta izkušenj. Ta pristop je še posebej uporaben v podjetjih, kjer stopnje sprejemanja tehnologije zaostajajo.

Optimizacija uporabniške izkušnje: dovolj ali ne?

Čeprav je uporaba transakcijskih HR orodij močno optimizirana v 2,. valu in zaposleni veliko bolj uživajo v delu z njimi, še vedno tvegate, da boste zamudili drugo kadrovsko tehnologijo, osredotočeno na ljudi, ki lahko podpira vaše zaposlene pri izboljšanju produktivnosti in pospeševanju osebne rasti. Na neposredno vprašanje o tem zaposleni omenjajo netransakcijska kadrovska področja kot tista, ki si zaslužijo več pozornosti pri digitalni transformaciji organizacij.

 

    Digitalisation