1. Home>

Upravljanje delovnega časa

Vrste vsebine
no-alt
BLOG

7 načinov, kako rešitev za upravljanje časa izboljša vrednost vaše organizacije

Organizacije, ki so prepoznale pomen kakovostnega upravljanja časa, že čutijo pozitivne učinke na svoje poslovanje. V našem zadnjem spletnem dnevniku raziskujemo samo nekatere načine, kako lahko upravljanje s časom doda vrednost vaši organizaciji.

26. 6. 2024
no-alt
BLOG

4 razlogi, zakaj bi moralo biti upravljanje s časom prednostna naloga podjetja

Danes vse več organizacij še naprej ocenjuje svoje interne sisteme in procese ter išče načine za dosego višje stopnje digitalne zrelosti, prav kako bi se prilagodilo novim izzivom v poslovanju.

16. 6. 2024
no-alt
BLOG

Katere so najboljše prakse mednarodne organizacije dela za učinkovito upravljanje delovne sile?

Koristi organizacije delovnega časa in skrajšanja delovnih ur je znova potrdila raziskava mednarodne organizacije dela (ILO). Izvajanje inovativne in proaktivne politike bo koristilo tako zaposlenim kot podjetju.

Kriza javnega zdravja (Covid 19) je pospešila in spremenila organizacijske prakse podjetij po vsem svetu. V samo nekaj tednih so številne organizacije sprejele delo na daljavo ali prerazporedile delovni čas svojih zaposlenih.

11. 6. 2024
no-alt
BLOG

Zakaj urejati delovni čas in zakaj zdaj?

Hitre spremembe v načinu dela in organiziranosti na delovnem mestu, ki jih poganjata pandemija Covid-19 in gospodarska kriza, so močno vplivale na delovanje organizacij. Ta nova realnost je prisilila organizacije, da se hitro odzovejo in prilagodijo svoje poslovne prakse, da bi preživele in uspele.

24. 4. 2024
  • Previous
  • 1
  • Next